KOMENTARZE do: Trzy, dwa, jeden, zero

ha, ha ,ha!

Wpadłem ot tak, przypadkiem.
Wiem, że mnie niezbyt lubisz. Ale jak publikujesz swoje teksty, to musisz się liczyć z przypadkami.

Bardzo się cieszę, że Cię nie ma, że zostałaś zerem. Każdy idzie własną drogą i ma to, co chce.

Ja słucham muzyki, robię korektę swojego eseju o poezji, cieszę się, że żyję, mam swoje święto: mam imię Andrzej.

Też jak Ty byłem internowany; mam nadzieję, że się już nigdy się nie posprzeczamy, chyba nie ma o co, nie ?

Jesteś odważna, pokazałaś swoją matmę jak w szkole, wystawiasz się na sztych - chyba się nie posprzeczamy, nie ma o co, nie?

Życie polega na tym, że ktoś Cię zawsze obserwuje, nie?
Powiedzmy, że to jest taki kwiat, który nie ma zapachu, nie?



2008-11-29 20:35k.s.i.a.0970

...






Ha!

Wesołego Święta, Andrzeju!

2008-11-29 21:36prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl






Zero jest wspaniałe

Tyle można po nim oczekiwać. Zero to zapowiedź zaskoczeń i zmian.
W dodatku istnieją liczby ujemne (ale nie zajmujmy się nimi, przynajmniej na razie). Naprawdę matematyka sporo potrafi wyjaśnić :)

PS
Ja najlepiej zapamiętałam wzór na wierzchołek paraboli i umiałam określać, czy ramiona skierowane będą w dół czy w górę. Czyżby ta umiejętność miała wpływ na codzienność? Interesująca myśl

.

2008-11-29 21:41AgnieszkaZet411496Od A do Zet (nabytego)www.odadozet.salon24.pl






Wzór na wierzchołek paraboli

Agnieszko! Zazdroszczę Ci! :)



2008-11-29 21:49prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl

...






Zdaje się, że

to nawet dwa wzory były ;)



2008-11-29 22:20AgnieszkaZet411496Od A do Zet (nabytego)www.odadozet.salon24.pl

...






Aha,

już i tak nie pamiętam :(
Za to o składni i słowotwórstwie mogę, ale nie będę :)

Dobrej niedzieli!



2008-11-29 22:21AgnieszkaZet411496Od A do Zet (nabytego)www.odadozet.salon24.pl

...





@ Dziękuję Ci za życzenia imieninowe

Cieszę się, że nie będziemy się sprzeczać, nie?
Może powinnaś pisać bloga do swojej śmierci, nie?
Może sprawisz komuś przyjemność, nie?

Najlepsze życzenia dla Ciebie...

2008-11-29 22:29k.s.i.a.0970

...






Są tacy, którzy żyją nadzieją, że śmierć ich nie dotyczy

Ale i tacy, którzy wciąż na nią czekają. Druga skrajność?
Ja w każdym razie tak mam.



2008-11-29 23:00Pani Łyżeczka1522680Codzienność posrebrzanawww.panilyzeczka.salon24.pl

...





Łyżeczko,

Nie skrajność, lecz realizm, jak sądzę :)



2008-11-29 23:16prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl

...





Dobrej niedzieli!

A przedtem: Wszystkim - dobrej nocy!



2008-11-29 23:18prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl

...





Prowicjałka

taki trochę smutny ten Twój tekst i jakby pożegnalny

Smutek odnosi się do życia pozostałego przed śmiercią... - tak sybiektywnie odebrałem klimat wpisu. A przecież śmierć jest etapem i częścią szlaku który za życia już się obiera i nim wędruje. To jakby kolejny etap wtajemniczenia a także inicjacji.

Inicjacji ktu tej rzeczywistości ku której człowiek zmieża.. i w której żyje na codzień.

A odnoście zera.

człowiek jest jak zero które stając przy jedynce pomnaża jedynkę razy dziesięć.... . A jesli człowiek kolejny stanie obok jednago zera i jednej jedynki(od prawej do lewej pomnoży o sto jedynkę".

A śmierć możę będzie "fizycznym" takim dołączeniem do Jednego... . Dołączeniem zera do jedynki która pomnoży Jego radość o jej wielokrotność.

Z tego wniosek, że warto żyć i "dopisywać kolejne zero" do Jednego - Pana i Stworzyciela.

Póki żyję jestem zerem przy Jedynce uosabiającego Jedynego... .

Pozdrawiam!



2008-11-30 00:30poldek2523465"Każdy kto wierzy myśli - wierząc myśli i myśląc wierzy.. "www.poldek34.salon24.pl

...





Przepraszam

za składnię poprzedniego komentarza i za "zmieża" przez "ż" ale mi się wcisnęło "wyślij" za wcześie i nie zdążyłem wyczyścić wpisu... .

Pozdrawiam.



2008-11-30 00:34poldek2523465"Każdy kto wierzy myśli - wierząc myśli i myśląc wierzy.. "www.poldek34.salon24.pl

...





Poldku,

Serdecznie dziękuję za refleksję nad ZEREM...

Tak, ZERO to bardzo ciekawa LICZBA. Pisała już o tym Agnieszka...

Piszesz, że notka jest smutna... Pewnie tak jak smutny jest opis wysuszonych kości w Księdze Ezechiela: http://online.biblia.pl/rozdzial.php?id=741

Jakiś czas temu Kisiel zwrócił uwagę na te moje dekadenckie klimaty. Zażartowałam wtedy, że to pewnie moja wrodzona kokieteria - że niby taka stara jestem :)

A prawda jest taka, że ja piszę prawdę, tylko prawdę, i nic innego jak prawdę. Umiera się nie raz...

Pozdrawiam adwentowo :)))



2008-11-30 10:23prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl

...





Prowincjałko

jeszce muszę przeczytać twój tekst jeszcze raz... .

Pozdr.



2008-11-30 12:39poldek2523465"Każdy kto wierzy myśli - wierząc myśli i myśląc wierzy.. ".www.poldek34.salon24.pl






@Prowincjałka

Zastanawiałem się ostatnio nad męczennikami, nad ich duchowością, jak oni wykorzystali nawet to ogromne zło, które na nich spadło. Tam rzeczywiście, choć po ludzku wydaje się inaczej, nie było przejścia 1->0, bo przecież: "Szawle, dlaczego MNIE prześladujesz?".
Więc, jeśli jesteśmy zjednoczeni z Bogiem, gdy stajemy się "drugimi Chrystusami", to nie można nas zabić.


PS
x = (bc)/a jest "na krzyż"...



2008-12-03 01:33SławekP71049Wiara i Rozumwww.teista.salon24.pl







SławkuP,

Miło Cię znowu widzieć/czytać :)

Jeszcze jedno równanie:

Chrystus do Szawła: "Dlaczego MNIE prześladujesz?"
Paweł do Chrystusa: "Już NIE JA żyję"


Dziękuję za trafne uwagi, w tym tę z krzyżem:

x = (bc)/a jest "na krzyż"...

Ciekawe...



2008-12-03 10:26prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl

...





Witam Prowincjałko!

Dopiero dziś przeczytałem Twój post (korzystam skwapliwie z naszego bruderszaft).
Wiem, że przenosisz nas w Adwencie w świadomość życia wiecznego - piszesz jak nasze ZERO staje się Jego Nieskończonością.

Ale
tak
na wszelki wypadek:
daj nam sygnał życia tu i teraz.
Obawiamy się, czy nas nie opuścisz na salonie24.
Nawet nie wiesz - jaka to byłaby szkoda.



2008-12-11 11:28Krzesimir21574Chciałbym umieć przepraszaćwww.krzesimir.salon24.pl

...





Krzesimirze,

Jestem. Dziękuję. Pozdrawiam. Bardzo serdecznie :))

2008-12-11 13:02prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl

...





prowincjałko

Uff..
odetchnąłem



2008-12-11 17:06Krzesimir21574Chciałbym umieć przepraszaćwww.krzesimir.salon24.pl


TEKST - tutaj


.