KOMENTARZE do: Nie tak miało być


Nie da się przeczytać wszystkiego

co wiem z racji mojego zajęcia jako rzecznik prasowy. Trzeba wybierać. Z dzienników GW (lewica i liberałowie), Dziennik (liberałowie i czasem prawica), Nasz Dziennik (prawa ściana) i jeszcze Rzeczpospolita. Tygodniki Wprost, Gazeta Polska i Newsweek (lewica). TVO Info i TVN 24 (po "wyzwoleniu mediów" przez PO-PSL jedna z nich wystarczy). Warto czytać w internecie wywiady z Jedynki 1 Polskiego Radia. Z prawicy Forum Frondy.

2007-11-29 08:44ZaPiS Śląski157778daleko od Warszawywww.zapis-slaski.salon24.pl
...


Ma Pani rację, czasami (często?) można się poczuć
zmęczonym tym naszo-salonowym kalejdoskopem.

Jednak mam nieodparte wrażenie, że warto. To nie tylko lepsze (uczciwsze) od "normalnych" mediów źródło opinii, ale także źródło informacji.

Mam nadzieję, że Pani i inne osoby o podobnej biografii (działalność opozycyjna) będą się tutaj chętnie udzielać. Dla mnie osobiście to właśnie dawni tzw."zwykli" opozycjoniści, szczególnie ci, którzy nie poobrastali w zaszczyciki i synekurki, stanowią najważniejszy "kompas".

Pozdrawiam

2007-11-29 15:57Michał Tyrpa1092594Memento mori..www.mementomori.salon24.pl
...


Michał Tyrpa

Dziękuję w imieniu "strażników ognia".

W 1989 byłam w gronie rozdających karty karier politycznych. Miałam wtedy trochę inny pomysł na życie, więc nie szukałam takiej mozliwosci dla siebie. Dziś jestem szczęśliwa, że nie wpadłam w tamte tryby, chociaż niestety ja również - na innym odcinku działalnosci - nie przeszłam pierwszej próby wolności w sposób idealnie czysty.

2007-11-29 16:13prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl
...


prowincjałka

Od kilku tygodni regularnie tutaj zaglądam i cisza. Czekam na twoje kolejne wpisy.

Pozdrawiam

Matix

2007-12-02 23:38Matix24441Perception verificumwww.matix.salon24.pl
...


Matix

Dziękuję, Matiksie.
Ależ Ty mi dajesz do wiwatu...
Zobaczymy, jaki temat życie przyniesie.
Przyznam się, że przejadłam się trochę polityką.
Do Bożego Narodzenia chcę dać sobie nieco luzu.
Pozdrawiam Cię adwentowo.

2007-12-02 23:46prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl
...


Pani Prowincjałko oraz ZaPiS Śląski

Pani Prowincjałko, zgadzam się z Panią! Umysły Polaków są już przeciążone i zmęczone miażdżącą papką medialną. No i proszę przyjąć ode mnie wyrazy szacunku za Pani odwagę w tak bardzo trudnych czasach, jakim był stan wojenny. Z tamtego okresu pamiętam skrajne emocje, które wówczas mi towarzyszyły,tj.: radość - bo nie będzie w szkole lekcji, a więc i klasówki z PO (uwaga! tan skrót oznaczał wówczas nie Platformę Obywatelską, lecz lekcje z Przysposobienia Obronnego; ciekawa jestem co by na to powiedział Freud, który twierdził, że "nie masz przypadków na tym świecie":) )oraz lęk,przerażenie i poczucie zagrożenia. Teraz, gdy jestem starsza, a więc zrozumiałam lepiej tamten okres, tym bardziej doceniam wszystkich tych, którzy mieli odwagę zaangażować się w działalność opozycyjną. To były STRASZNE czasy, a przetrwanie w nich mogły zapewnić albo NADZIEJA, albo nieświadomość, jako mechanizm obronny. Pozdrawiam Panią serdecznie i chylę czoło

Venissa

@ ZaPiS Śląski

Naprawdę zalicza Pan "Gazetę Polską" do lewicowych?

2007-12-05 21:36Venissa593842Prosto z uczty u Platonawww.venivenissa.salon24.pl
...


Venissa

Dziękuję za odwiedziny i dobre słowo. W tamtych czasach moją ochroną były: wiara, wrodzony optymizm i poczucie humoru :)

2007-12-05 21:50prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl
...


Pani Prownicjałko!

Tym bardziej chylę czoło... Pozdrawiam!

2007-12-05 23:20Venissa593842Prosto z uczty u Platonawww.venivenissa.salon24.pl
...


Są jeszcze ciekawe fora IV RP po stronie PIS, są też liczne narodowe, nacjonalistyczne

http://niezalezneforum.pl

Forum związane z Gazetą Polską (tygodnik Sakiewicza) i Niezależną Gazetą Polską (świetny miesięcznik Sakiewicza) polecam. Ciągle czekamy na ruchy PIS, ja czekam już od 2002 roku kiedy postawili najgorszy portal w historii świata. Tak jest do dzisiaj. Zniechęcili nim do PIS ze 2 mln wyborców, podobnie forum, ale ma być nowe forum, namawiamy ich na skrypt IPB z blogosferą prostą wbudowaną, ale bardzo poręczną w uzupełnieniu forum. Fajny kalendarz powiązany z forum galeria. Wszystko ma znaczenie, to już nie byłoby zwykłe forum jakie teraz mają. Nieczytelne, absurdalne.

AUTORKA zapewne marzy o systemie mediów PIS-IV RP.

Cóż, też chciałbym ale nawet tutaj musi być polemika nieraz ostra, bo inaczej stracimy szybko poczucie rzeczywistości, zatem i siłę, zdolność reagowania na ruchy obrońców III RP, lewicy, michnikowszczyzny, macherów, ludowych drani ZSL jak ojciec Burego.

Czy PIS zbuduje własne media dosłownie pod szyldem IV RP tożsame z programem PIS? Nie wiem, wszystko wskazuje że nie. Wolą niszowe pisma jak NOWE PAŃSTWO (kwartalnik) czy "wpływy" w redakcjach kilku dzienników, tygodników.

To zła taktyka.

Trzeba SZTANDAROWEGO PISMA jak GW dla LID, musimy mieć własną AGORĘ, TVN, POLSAT, ITT itd Grupa medialna IV RP.

2007-12-15 15:49Emisariusz IV RP04680ZWIĄZEK SOLIDARNOŚĆ PRAWICY PATRIOTYCZNEJ www.kluby-iv-rp.salon24.pl
...


Emisariusz IV RP

Dziękuję za sugestie.

To, o czym marzę, i czego nie mogę się doczekać, to po prostu dziennikarstwo rzetelne, realizowane w dwóch wersjach alternatywnych:
1. Konsekwentnie obiektywnej
2. Przejrzyście subiektywnej, partyjnej

Podkreślam, zawsze rzetelne. Tylko tyle.

2007-12-16 17:50prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl
...


Ciut wspomnień z dawnych lat ...

Skoro to przeczytałem i tu jestem, to odniosę się do owych świetnych czasów Solidarności – Ludzkiej Solidarności wszak pamiętam te wydarzenia jakby to wczoraj dopiero się działo. Koniec Stanu Wojennego, jest zbieranina się Zakładowych formacji NSZZ Solidarność, MZ-Solidarność organizują zebrania by to wszystko ponownie; zebrać, scalić, odrestaurować, uporządkować, wyłudzić składki na Zarząd MKS i Zarządy Regionu, i to wcale nie małe, bo 25% ze składek zakładowych czyli 1/4 potu pracowniczego oddanego lekką rączką dla tego jakoby "mądrego aktywu" na ich; biura, biurka, samochody, delegacje, etc - szok! Wkurzyło to mnie i powiedziałem na drugim już zebraniu - dość! 10 %, i ani grosza więcej - darmozjadów pozbyliśmy się i co?, tworzymy następnych wyżeraczy? Przewodniczący zerwał się jakby na gorącej blasze gołym tyłkiem siedział i drze mordę; pozbawimy was naszego znaczka i nazwy - cholera mówię, gówniarzu Ty żeś walczył za ten znaczek i związek?, siedziałeś za plecami mamuśki i żeś srał w gacie ze strachu przed SB, a teraz mnie straszysz pozbawieniem znaczka i nazwy Solidarność?, nie płaciłem 25% tylko 10%, i nic mi nie zrobili gnojki zafajdane!!!
Później zrobił się szum z tymi spółkami nomenklaturowymi ZOO - czyli zakład był jako menażeria ZOO czyli przyjmował cwane małpy, które na jego majątku żerowały i wyprowadzały pieniądze nie mając swojego tam udziału prócz 10,000 złotych zabezpieczenia, a majątek zakładu był na miliony wyszacowany, i im pozwalano zgodnie z PRAWEM na tym żerować, gdy park maszynowy siadał oni się przenosili do innego zakładu – pasożyty i drugi zakład dobijali. Tak robili postkomuniści po Stanie Wojennym, by interes ich się kręcił dalej, ale cóż mnie tam spotkało ano to, iż Zarząd MKS też kazał nam zakładać owe spółki i konkurować z postkomunistami, tego dla mnie było już za wiele; bluznąłem parę razy ostro, i pożegnałem to spleśniałe towarzystwo! Od tamtej pory na te zebrania chodził mój zastępca tak, byśmy byli w temacie. Wiecie dlaczego prawdziwa Solidarność się rozpadła, bo właśnie to zaczęła robić co PZPR - dosłownie to samo - stała sie nomenklaturą – służyli mamonie, a nie; robotnikom, pracownikom, etc!!! Zarządy Solidarności nie walczyły o prawa pracownicze tylko o swoje kieszenie i do dzisiaj to jest patrząc na te współczesne strajki. Brakoroby wzięli się zatrzymali przy korycie i się go trzymają jakby ich do niego ktoś klejem: "KROPELKA" przykleił, a jak wiecie; co KROPELKA sklei żadna siła tego nie odklei - nawet gotowi są swój zakład poświęcić, by tylko osiągnąć swój cel - mamonę!!!

Dziś mi pozostały po tamtych latach tylko marzenia,
o mojej prawdziwej WOLNEJ POLSCE, cały ETOS ubabrali,
a przy korycie jeno nieroby zostali,
by bronić stołków kosztem pracowników,
tak to widzę i tak to opisuję,
i taka jest tego PRAWDA!

WAŁĘSA WIEDZIAŁ CO ROBI, BY WSZYSTKICH ZA MORDĘ UJĄĆ
- ROZPROSZYŁ ZWIĄZKI I ZASTĄPIŁ MARZENIA, I NADZIEJĘ UTOPIĄ
- DRUGA JAPONIA, a teraz TUSK druga IRLANDIA,
a ja twierdziłem i twierdzę;
jedno bagno weszło w drugie bagno, i tylko smród się zwiększył
- nic nadto!!!
Strachliwy PIS oddał władzę i teraz się mota,
jak bąk w ręku małego dziecka, bo PO szuka:
"BABY JAGI", i czarownic z ŁYSEJ GÓRY,
które by nie wpaść w łapy PO, PSL-u i LIDki
- SABATU zaniechały i wisi tam tabliczka;
"aż do odwołania", jeno za pomięli dopisać - TUSKA!!!

Miłego dnia ...

2008-01-12 13:11ekonomista grosik!68917PRAWO I PRAWDAwww.mierozumiem.salon24.pl 


TEKST - tutaj


.