KOMENTARZE do: Elektorat w poszukiwaniu polityków

 
@prowincjałka

Ja w tych wyborach głosowałem na Kornela Morawieckiego. Tu się okazało, że zamiast Kornela dostał się Sidorowski.

Opowiadałaś w poprzednim wpisie jak zostałaś zwyzywana na jakimś forum od wszelakiego rodzaju pomiotu pisowskiego. Mówi się, że w internecie krążą trolle i dzieci neostrady, które dzięki anonimowości mogą się sycić się emocjami ludzi, których zwyzywają. Prawda jest taka, że poziom wielu ludzi zwyczajnie nie odbiega od tego co prezentują za internetowymi maskami.

Dobrze widzieć kogoś takiego jak ty. Niniejszym dodaję cię do polecanych blogów i polecam szczególnie blogi Free Your Minda oraz Maryli.

Pozdrawiam

Matix

2007-11-10 18:48Matix24441Perception verificumwww.matix.salon24.pl
...


Oj, Matiksie...

Dzięki za dobre słowo, ale teraz - skoro polecasz - będę musiała zacząć wreszcie pisać te swoje kilka słów na marginesie zdarzeń.

2007-11-11 16:52prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl
...


Prowincjałka

Co do wyzwisk, którymi obdarzyli Cię internauci...tacy jak oni głosowali na wiadomo jaką partię...języka jaki prezentują nauczyli się (uczą się) od Niesiołowskiego i Bartoszewskiego... (bo choć chwała im za to, co zrobili dawniej, dla Polski, to nie usprawiedliwia to jednkaże ich stylu i sposobu publicznych wypowiedzi...)

Co do poszukiwania polityków...wiesz, ja mam paru quasi-porządnych. Myślę, że najbliższe miesiące zweryfikują moje "typy".

Pozdrawiam

2007-11-12 19:19izavel18160"Nawet flądra nie jest bezstronna..." (S.J. Lec)www.izavel.salon24.pl
...


Podoba mi się

Pani pytanie/prośba/propozycja.

Ale wskazać kandydatów w tym konkursie byłoby b.ciężko. Może jakąś wskazówkę dało by się 'wydestylować' z przedwyborczego quizu jaki przeprowadziłem wśród polityków a propos ich wizji relacji polsko-żydowskich..?

2007-11-25 22:43Michał Tyrpa1092594Memento mori..www.mementomori.salon24.pl
...


Michał Tyrpa

Opisałam stan ducha jednego z wyborców AD 2007, ale nie jedynego. Wśród moich znajomych jest więcej osób (w różnym wieku), które czekają na prawdziwie konserwatywną reprezentację w parlamencie. Mam wrażenie, że to politycy muszą dojrzeć do oczekiwań tego elektoratu, albo inaczej - być może ten "uśpiony" elektorat musi wyemanować z siebie odpowiednią reprezentację.

Kryteriów wyboru takich polityków byłoby pewnie sporo. Polityka narodowa (tym stosunki polsko-żydowskie) byłaby na pewno jednym z nich.

Pozdrawiam.

2007-11-25 23:38prowincjałka461732piszę siebie. robię swojewww.prowincjalka.salon24.pl
...


Hahahahaha ....

Cisną mi się na usta słowa piosenki
Krajewskiego i Czerwonych Gitar;
"Nie zwiodą mnie uśmiechy i zaklęcia
- westchnienia, które płyną z głębi serca ...".

2008-01-12 13:29ekonomista grosik!68917PRAWO I PRAWDAwww.mierozumiem.salon24.pl 


TEKST - tutaj


.